Dele filer med hinanden

Har du brug for at dele filer med dine kolleger eller elever, så er der her et par valgmuligheder. Alle er lette at anvende og du bruger sikkert allerede én af mulighederne i forvejen! Hos Learning Hub anbefaler vi at gøre brug af Office 365, herunder SharePoint eller OneDrive til deling af filer, idet 365 er sikkerhedsgodkendt, modsat andre services som Google og Dropbox.  

Dropbox

Med Dropbox kan du dele filer med dine kollegaer og elever. 

Google Drive

Google Drive er en online platform, som gør det muligt for dig og dine elever, at dele og arbejde i dokumenter på samme tid.

OneDrive

OneDrive er en online platform, hvor det er muligt for dig og dine elever at samarbejde og arbejde i dokumenter som Word og Excel på samme tid

Sharepoint

Med Sharepoint kan du dele og administrere indhold mellem teams og enkeltpersoner.
Learninghub anbefaler denne funktion til fildeling på Niels Brock.

Har du et forslag?

Bruger du et digitalt værktøj som du vil anbefale til andre og som ikke er med i vores oversigt?
Send en mail til learninghub@brock.dk